ראשל"צ הפסידה בבית לכפ"ס 1:2



כפ"ס השיגה ניצחון חוץ 1:2 על ראשל"צ (העדיפה), והרוויחה עוד שבוע במקום הראשון בליגה הלאומית

 כפ"ס השיגה ניצחון חוץ 1:2 על ראשל"צ (העדיפה), והרוויחה עוד שבוע במקום הראשון בליגה הלאומית, תוך שהיא נהנית מהגדלת הפער על פני קבוצתו של יחזקאל וכך גם מרמה"ש,שאיבדה נקודות יקרות במשחקה הביתי מול בית"ר שמשון.

המארחים שלטו ללא עוררין במשך רוב המשחק, אך שש דקות מסיום המחצית הראשונה הפתיע אבי אבינו כשכבש שער נהדר בהתקפה מתפרצת. בן מלכה ראה ולמד, וכבש גם הוא שער בהתקפה מתפרצת למופת.


ניסן יחזקאל: "רוצים להישאר בצמרת"   

אחד מגיבורי המשחק של הירוקים היה ללא ספק השוער בוריס קליימן, שבהופעה מצויינת מנע פיגור מוקדם וסיים 94 דקות ללא טעות אחת לרפואה, כשהוא מעניק שלוש נקודות יקרות לקבוצתו.יחזקאל: "אלילת המזל איתם"

"הגענו למשחק חוץ מול אחת הקבוצות הטובות בליגה", החמיא מאמן כפ"ס תומר קשטן ליריבתו. לצערנו במחצית ראשונה לא נכנסו למשחק כמו שאני רוצה - זה כבר קרה לנו נגד רמה"ש העונה ואז הפסדנו. אני שמח שידענו לנצל את המצבים שהגענו אליהם ויחד עם זאת במחצית השניה יכולנו להגדיל את התוצאה".

קשטן: "יוצאים מכאן עם הרגשה טובה, לצערי ספגנו שער לקראת הסיום שקצת הלחיץ אותנו, אבל כל אחד מהבחורים שלי נתן 200 אחוז,צריך לזכור שמשחקים כאן הרבה מאוד שחקנים צעירים ושעלינו בלי צ'יצ'יאן ועוזרי הפצועים ולמרות זאת השגנו ניצחון חוץ משמעותי לקראת ההמשך.
הנענו את הכדור בצורה טובה ככל שהמשחק התקדם, אנחנו יוצאים מכאן עם הרגשה טובה לקראת המשך הליגה הארוכה והקשה שמחכה לנו".

"זה ניצחון מאוד חשוב שלנו ואני שמח שאנחנו מצליחים לשמור על המקום הראשון", אמר בוריס קליימן בסיום. "פתחנו את המשחק לא טוב ואני שמח שהייתי שם בשביל הקבוצה שלי. אנחנו חייבים לעלות ליגה השנה. זה חייב לקרות ואני רוצה להודות לקהל הגדול שלנו שהגיע לכאן היום".

"זה הפסד מאוד כואב אחרי משחק מאוד טוב שלנו", אמר ניסן יחזקאל המאוכזב."הגענו לכמות מצבים גדולה ומשכנעת והחמצנו המון, אבל אני לא נכנס ללחץ מההפסד הזה כי קבוצת כדורגל צריכה ללמוד להתנהל גם במצבים כאלה. אני לא חושב שזה נאיביות כי אנחנו משחקים מצויין ובחצי הראשון כולם ראו את זה. כפ"ס הגיעה למעט מצבים והצליחה לכבוש. מגיע להם כל הכבוד על זה, ויחד עם זאת אין ספק שאלילת המזל היתה היום איתם".

מחצית ראשונה

המשחק יצא לדרך בהברפלד לעיני 700 צופים. ראשל"צ פתחה במטווח על שערה של כפ"ס. בדקה התשיעית הגבהה של עקיבא מגרלשווילי מצאה את הראש של דודו אברהם, שנגח יפה, אך קליימן השוער התעופף והציל שער בטוח.
דקה לאחר מכן כדור חופשי מ-40 מטרים של מגרלשווילי היתל בהגנת כפ"ס, אך קליימן הציל מהחיבור.
שוב חלפה דקה והפעם ברטקובסקי היה זה שאיים על שער הירוקים עם בעיטה מ-15 מטרים לפינה, קליימן שוב היה במקום.

בדקה ה-14 סמי אלקיים נפצע מעל לעינו, נחבש, וחזר כמו חייל ממושמע לעמוד לראשותו של תומר קשטן הלחוץ. שמונה דקות לאחר מכן גומס חתך למרכז ובעט שטוח לפינה הימנית של קליימן, שהמשיך לבסס את עצמו כאיש המפתח של כפ"ס בעשרים הדקות הראשונות.

חמודי כיאל הגיע להזדמנות הראשונה עבור קבוצתו בדקה ה-26, אבירן דלל ניסה להוציא התקפה לראשל"צ, אך הכדור החליק מידיו הישר לרגלו של חלוץ הירוקים, שהחמיץ בשלומיאליות.
סמי אלקיים הוחלף בדקה ה-30 ע"י אסי וסיהון בגלל הפציעה.
דקה 39: הפועל כפ"ס עולה ליתרון. אחרי שנלחצה לשערה במשך חצי שעה החלה קבוצתו של קשטן לתקוף.

כדור עומק של דידי אונגר מצא את כיאל, שאיתר את אבי אבינו. הקשר חלף בקלות על פני הבלם ושיחרר כדור חזק לפינה של דלל, שלא הצליח להושיע ולמנוע את ה-0:1.

מחצית שניה

בדקה ה-53 זכה דייויד גומס לכדור אובד שפגע בסיימון, אך מול היציאה של קליימן הצליח לייצר רק הקפצה חלושה שלא תרמה דבר למקומיים.
בדקה ה-65 נפצעו אבי אבינו ואלירן סיימון בעקבות תיקולים של שחקני המארחת.

הראשל"צים המשיכו לשחק כרגיל וזכו לקריאות בוז מאוהדי האורחת. בעקבות המעשה הלא ספורטיבי התלהטו הרוחות ונוצר עימות מילולי בין מאמני הקבוצות.

בדקה ה-71 גומס הכניס כדור נהדר לברטקובסקי, שהיתל בבלם והחזיר כדור למרכז לחלוץ, שהצליח להחמיץ את המסגרת משלושה מטרים ולפספס הזדמנות להשוות. דקותיים לאחר מכן ניסה משפתי להרחיק, אך הכדור הגיע לכיאל, שסידר לעצמו בעיטה אבל שלח את הכדור רק בסמוך לקורה.

דקה 74: כפ"ס עולה ל-0:2. התקפה מתפרצת למופת של הירוקים סידרה לשי דוד כדור במרכז, הקשר שנכנס כמחליף שלח כדור עומק מושלם לבן מלכה, שסיים בקלאסה לחיבורים הקרובים והכפיל את היתרון של תומר קשטן.

דקה 91: גיא משפתי מצמק בשער ענק. המגן התקדם באגף ימין ושלח כדור מסובב וקשתי הישר לחיבורים, אפילו קליימן הנהדר לא הצליח להושיע הפעם את הירוקים מספיגה.
 
הפועל ראשון לציון: אבירן דלל, גיא משפתי, רובי רגב, יוסי זאנה (סער בנבנישתי, 46), עקיבא מגרלשווילי (אביעד דנן, 46), ג'סטין זולו, דודו אברהם, איתי אלקסלסי, ליאור ברטקובסקי, דייויד גומס ורודג'רס קולה.

הפועל כפר סבא: בוריס קליימן, ליאור לוי, אלירן סיימון (גיא אבנד, 70), ג'ורג' בייסה, סמי אלקיים (אסי וסיהון, 30), בן מלכה, עומר פדידה, דידי אונגר (שי דוד, 56), אבי אבינו, חמודי כיאל ופטריק דופלה

קרדיט: יניב יוסיף אור


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה