כדורסל: ראשון מארחת את מכבי ת"א



המחזור הרביעי בליגת העל יינעל היום במשחק בו תארח מכבי ראשון לציון את מכבי תל אביב (שידור ישיר בספורט 5).

המחזור הרביעי בליגת העל יינעל מחר (שני) במשחק בו תארח מכבי ראשון לציון את מכבי תל אביב (20:35, שידור ישיר בספורט 5). שתי הקבוצות נפגשו בפעם האחרונה לפני כחודש במסגרת רבע גמר גביע הליגה אז הביסה הקבוצה של דיוויד בלאט ללא קושי את ראשון לציון 54:93. בעונה שעברה נפגשו שתי הקבוצות פעמיים, כשבשני המפגשים יצאו הצהובים עם הניצחון, 62:89 בסיבוב הראשון בראשון לציון, ו-74:105 ביד אליהו. המאזן בין שתי הקבוצות מאז שנת 1990 עומד על 6:39 לזכות מכבי תל אביב, כשבראשון לציון המאזן הוא 5:20 לתל אביב. הפעם האחרונה שראשון לציון ניצחה את מכבי הייתה בעונת 2005/6.

הקבוצה של אפי בירנבוים מגיעה למשחק במצב רוח מצוין. בשני המפגשים מול הקבוצות שאמורות להיות היריבות שלה לתחתית העונה, יצאו הכתומים כשידם על העליונה. מצד שני, במפגש מול בני השרון החזקה, הובסה ראשון לציון ללא קושי. לקראת המשחק מול מכבי תל אביב ינסו בראשון לציון להאט את קצב המשחק ולשפר את משחק ההגנה שלהם. אחד המפתחות החשובים ביותר של הקבוצה יהיה לא לאבד יותר מדי כדורים, שבדרך כלל מתורגמים לנקודות קלות בצד השני. בקבוצה עדיין לא ויתרו על אופציית החיזוק, כשהמטרה לצרף גבוה ישראלי עד למשחק מול גלבוע/גליל בשבוע הבא.

במכבי תל אביב מרוצים מניצחון החוץ מול פרטיזן בלגרד ביום חמישי האחרון ורוצים לשמור על הממומנטום מול ראשון לציון. הצוות המקצועי, ודיויד בלאט בראשו, אינם מזלזלים בשום יריבה ודואגים להעביר זאת גם לשחקנים. במכבי באו בטענות במהלך סוף השבוע למנהלת ליגת העל וזאת מאחר והקבוצה נאלצת להתארח בראשון לציון ביום שני, שלושה ימים בלבד לפני משחק החוץ מול חימקי מוסקבה.

"אנחנו עדיין מסתכלים על טעויות שעשינו , וטעינו לא מעט", הוסיף בלאט לקראת המשחק, "אנחנו לא לוקחים מהמפגש עם ראשון לציון בגביע הליגה יותר מדי. היום ראשון יותר טובה ויותר מוכנה. לא נמעיט מהערך שלה ולא נעזור לה בכך שנוריד הילוך".

"יש לנו משחק גדול מחר", הוסיף ג'רמי פארגו, "נגיע מוכנים ואני מקווה שנגיע בצורה דרוכה וחזקה. ההתקפה שלנו עובדת טוב, יש כמה דברים שצריך לשפר אבל ככה זה בכל קבוצה"

קרדיט: אור שקדי וורד כהן, מערכת וואלה! ספורט


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה