כדוריד: ניצחונות לקבוצות המקומיות



האלופה ניצחה 21:26 את מחזיקת הגביע והוכיחה שעדיין מוקדם לדבר על מהפך בצמרת. ניצחון גם להפועל ראשל"צ על פתח תקווה.

המחזור השלישי בליגת העל בכדוריד נפתח הערב (ו') במשחק צמרת ראשון העונה, כשאלופת המדינה, מכבי ראשון לציון, יצאה למשחק חוץ באוניברסיטת תל אביב מול מחזיקת הגביע, אס"א תל אביב. לפני המשחק נערך טקס פרידה משלושת שחקני אס"א: עמיר שור, שיר טוראל ודובי ישועה, שנאלצו לפרוש ממשחק פעיל בשל פציעות.

המחצית הראשונה התאפיינה בכדוריד רע, וזאת בלשון המעטה. שתי הקבוצות לא מצאו את הדרך לכבוש, איבדו כדורים והציגו חוסר ריכוז מול השער. למזלן, בכל צד עמד שוער מנוסה - מישה לוין באס"א ויוליאן סטראט בראשון לציון, שמנעו מהן ספיגות. בתום המחצית עמדה התוצאה על 6:9 חלש לטובת האורחים מעיר היין.

במחצית השניה כבר נפתח הסכר לשתי הקבוצות, אבל מי שניצלה זאת היטב היתה מכבי ראשל"צ. שחקניו של גלעד מאור עלו ליתרון 15:19, ולמארחים היה קשה לחזור למשחק. בסיום נרשם ניצחון 21:26 למכבי ראשל"צ.

 יואב נאמן, גל אברהם וחן בירנבאום כבשו חמישה שערים כל אחד בצד הצהוב, כאשר יוהאן רושקה הוסיף ארבעה משלו ופיליפ מריאן תרם שלושה. לאס"א הרבה להבקיע הקפטן איציק חליפי, שסיים את המשחק עם שישה שערים. תום מטלון, שנכנס להסגר לפני כשנה ועבר הקיץ ממכבי ראשל"צ לאס"א, כבש רק שני שערים. 

הקבוצה השניה מראשון לציון, הפועל, לא נזקקה ליכולת מדהימה במיוחד כשאירחה את עירוני פתח תקווה. היא הביסה אותה 20:45 והותירה את הקבוצה מאם המושבות במקום האחרון בליגה, עם שלושה הפסדים רצופים. אלירן רן, אקס אס"א ת"א, הבקיע שמונה שערים עבור ראשון לציון, שנהנתה גם משבעה שערים של המקשר דניס זכארוב.

 שתי הקבוצות של ראשון לציון נותרו היחידות בליגה ללא הפסדים, כאשר מכבי במקום הראשון והפועל בשני, עם שש נקודות לכל אחת (לצהובים הפרש שערים עדיף).

קרדיט: YNET

 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה