כדוריד: סוף שבוע ישראלי ואירופי



הפועל ראשון לציון מול נורדסילנד הדנית במסגרת גביע EHF ובליגה מכבי ראשל"צ תתארח מול מכבי ת"א.

הפועל ראשון לציון תנסה לנצח את נורדסילנד הדנית בסיכום שני המשחקים בסיבוב השלישי בגביע ה-EHF (מוצ"ש וראשון). בליגה (ו'): מכבי תל אביב מארחת את מכבי ראשון לציון.

הפועל ראשון לציון תנסה להמשיך במוצאי שבת (19:00) וביום ראשון (19:30) הקרובים את המסע האירופי שלה, כשתארח בגן נחום את נורדסילנד הדנית במסגרת הסיבוב השלישי בגביע האיגוד האירופי (EHF).

ראשון לציון, שקנתה מהדנים את הביתיות, תתמודד מול יריבה שהפסידה שלוש פעמים ברציפות בסגרת הליגה, אולם במועדון האדום לא מזלזלים. "ערכנו הכנה טוב ונבוא מרוכזים למטרה אחת: להעפיל לשלב הבא", הדגיש הקפטן עידן מימון - "לשחק בגן נחום במסגרת אירופית זה מרגש כל פעם מחדש, ולשמחתי יצא לי לחוות במגרש הזה רגעים גדולים".

בראשון לציון מתכוונים למלא את ההיכל העירוני, וביום ראשון הם עשויים לזכות לחיזוק ביציעים ולתמיכה רועשת מהאולטראס של קבוצת הפועל תל אביב בכדורגל, לאחר שיו"ר הקבוצה, דודי פלח, פנה אליהם. בראשון לציון הוזילו את מחירי הכרטיסים ל-20 שקל.

בתוך כך, המחזור הרביעי בליגת העל ייערך מחר (ו'), ללא הפועל ראשון לציון, שניצחה באמצע השבוע את קריית אונו/גני תקווה. במשחק המרכזי תארח מכבי תל אביב את מכבי ראשון לציון.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה