הפועל חולון ניצחה בראשון לציון



סל של קאסיב פאוול (אסיסט של מורן רוט) עם הבאזר העניק לסגולים 85:87 ענק על החבורה של אפי בירנבוים.

סל של קאסיב פאוול (אסיסט של מורן רוט) עם הבאזר העניק לסגולים 85:87 ענק על החבורה של אפי בירנבוים. דני פרנקו ושות' רשמו ניצחון שלישי ברציפות, הפעם בעיר היין. המאמן המנצח: "מוריד את הכובע בפני החבר'ה". בירנבוים: "המשחק ברח לנו מהידיים"

איזו דרמה! הפועל חולון רשמה הערב (ב') את ניצחונה השלישי ברציפות, הפעם 85:87 על מכבי ראשון לציון בעיר היין.


איזו דרמה! הפועל חולון רשמה הערב (ב') את ניצחונה השלישי ברציפות, הפעם 85:87 על מכבי ראשון לציון בעיר היין. האורחים כבר הוליכו בהפרש נאה ברבע הראשון, אך החבורה של אפי בירנבוים חזרה לעצמה ולמשחק, ועלתה ליתרון בסיום הרבע השלישי. 

 הדרמה הגיעה לשיאה ממש בסיום, כשמורן רוט וארון מגי החליפו סלים ויתרונות. איבוד כדור של מגי מצד אחד, ואסיסט של רוט לקאסיב פאוול ממש עם הבאזר העניק לאורחת את הניצחון. רוט (25 נק', שמונה אסיסטים ומדד 30) ורוברט היית (27 נק', 9 ריבאונדים ומדד 30) הובילו את המנצחת, לעומת 21 נק' של דווין מיצ'ל.

 המאמן המנצח, דני פרנקו, אמר בסיום: "אני מוריד את הכובע בפני כל החבר'ה, כבר נגמרנו והיינו מלאים בעבירות, לא יודע איך היינו מחזיקים מעמד בהארכה. אנחנו קבוצה יותר טובה מראשון לציון עם ג'יימי, בלעדיו אני לא יודע. יש לנו שבעה שחקנים בכירים טובים".

פרנקו וחולון היו אמורים לשחק השבוע מול מכבי חיפה, במשחק שנדחה בעקבות השריפה בכרמל. עם זאת, המשחק נדחה פעם נוספת, הפעם בגלל העומס של הירוקים שמשתתפים גם ביורוצ'אלנג' באירופה.

 פרנקו לא אהב את ההחלטה לדחייה השניה ואמר: "די להתבכיינות, מי שרוצה לשחק באירופה, שישחק, זה מבחירה. אף אחד לא צריך לקבוע לנו מתי משחקים ומתי לא. נשב מחר ונראה אם זה מתאים לנו או לא. לא יפה לפגוע בהפועל חולון ולקחת החלטות חד צדדיות בצורה שכזאת".

היית הגיב ברוח חג המולד: "אני רוצה להודות לאלוהים על הניצחון, כי זה היה מאמץ ענק מכל הקבוצה. אנחנו קשוחים ונלחמים עד הסוף. ניצחנו שלושה משחקים ברצף, ואנחנו מקווים שאחרי הפגרה נהיה טובים יותר. אני רוצה להודות לישו שפאוול היה שם בזמן לכדור של מורן".

ניצן חנוכי: "זה אכזרי להפסיד כך"

בצד המפסיד היו כמובן הרבה פחות מרוצים. המאמן בירנבוים: "המשחק היה צריך להיות שלנו וברח לנו מהידיים. האמנתי שניקח את המשחק, אבל כמו שקורה בכדורסל, ריבאונד פה, אסיסט שם - ומפסידים. ניסינו כל מיני דברים על רוט, אבל מורן זריז והיה לו משחק מצוין. אני ראיתי פאול במהלך אחד לפני הסוף על ארון מגי, השופט השני היה צריך לעמוד על שלו".

ניצן חנוכי: "זה אכזרי להפסיד כך. לא באנו מרוכזים, ולמרות זאת היינו בעמדה לניצחון. יש לנו יכולת לנצח כל קבוצה, אבל כרגע אנחנו סובלים מחוסר ריכוז, לא משנה אם זה בבית או בחוץ. בשבוע הבא יש לנו עוד מפגש תחתית בנתניה, וחייבים לנצח שם".

מהלך המשחק

שלשה של רוט העלתה את האורחים, ללא ג'יימי ארנולד הפצוע, ל-3:8, וסל של פאוול הגדיל את היתרון החולוני ל-9:15 (8). בראשון לא מצאו תשובה להתלהבות של הסגולים, היית קבע 12:21 ושלשה נוספת שלו, מעט לפני אחת מהצד השני של מיצ'ל, חתמו את הרבע הראשון על 19:24 לדני פרנקו ושחקניו.

 בומבה של היית (13 נקודות ב-12 הדקות הראשונות) המשיכה את המגמה (23:29, 12) אלא שראשון החלה לנגוס בהפרש וטאקר צימק לנקודה. שתי הקבוצות שיחקו כדורסל מפוזר כשבראשון קולעים טאקר, מיצ'ל וחנוכי את כל 34 הנקודות הראשונות של קבוצתם. שלשה של האחרון קבעה שיוויון 41 (19), ושלשה הם הבאזר של איזייאה סוואן הורידה את שתי הקבוצות למחצית בשיוויון 43.

חולון המשיכה להוביל בפער קטן בפתיחת המחצית השניה, ונק' עונשין של רוט העלתה אותה ל-45:51 (24), אבל הלבנים-כתומים לא נשברו ומגי קבע 52:52 (27). שלשה של אורלנד העלתה את שחקניו של אפי בירנבוים ליתרון ראשון מזה זמן רב, 54:55 (28) שלשה נוספת של סוואן הגדילה ל-56:62, הייט איבד את העשתונות ושלח את אורלנד לפרקט ומיצ'ל מהקו קבע את תוצאת הרבע השלישי, 61:67 למארחים.

סל ועבירה של רוט החזירו את המומנטום לסגולים (66:70 לראשון, 33) והמשחק נשאר צמוד. אורלנד הרים את הקהל (74:78, 36), רוט הקטין שוב ל-2, מיצ'ל ענה בדאנק אדיר אבל רוט בשלשה החזיר את היתרון לחולון, 82:83 (39). סל ועבירה של מגי מצד אחד וגג אדיר שלו בצד השני על רוט לא הרשימו את הרכז החולוני, שקבע שוב שיוויון 85, 27 שניות לסיום.

ראשון לא הצליחה לזרוק תוך 24 שניות וחולון קיבלה כדור אחרון 2.5 שניות לבאזר. רוט בערב גדול חדר על הבייסליין ומצא את פאוול לסל ניצחון חולוני עם הצלצול, 85:87.

 השתתף בהכנת הידיעה: אהוד כהנים

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה