28:31 למכבי על הפועל בדרבי



הדרבי הטעון הסתיים בניצחון האלופה שנותרה בלתי מנוצחת. פיליפ מריאן הצטיין בשורות הצהובים עם שמונה שערים

ההגמוניה בעיר עודנה צהובה. המפגש המרתק ביותר בכדוריד הישראלי, הסתיים היום (ו'), בצורה השכיחה בה הוא מסתיים בשנים האחרונות - עם ניצחון 28:31 של מכבי על הפועל בדרבי של ראשון לציון.

הצהובים של גלעד מאור נותרו בלתי מנוצחים גם אחרי המחזור העשירי, הרבה הודות לקאמבק גדול בדקות הסיום ויכולת נפלאה של פיליפ מריאן, שסיים עם שמונה שערים. האדומים מנגד, יכולים להרגיש פספוס עם הפסד שני ברציפות, הפעם במשחק שכבר היה בידיים שלהם.

מהלך המשחק

כבר בפתיחה הציגו שתי הקבוצות משחק פיזי מאוד, כיאה למשחק דרבי ושער של גיל יעקב מול האקסית העלה את מכבי ל-2:3. עידן מימון נכנס גם הוא טוב למשחק ואיזן ל-5:5. הצהובים העבירו הילוך ועלו ל-9:12, אך המארחת חזרה אחרת מפסק הזמן והקטינה ל-11:12.

המומנטום של האדומים נמשך והם אף עלו ליתרון 12:13, אלא שחניכיו של גלעד מאור התעשתו בזמן והחזירו לעצמם את היתרון - 13:15. עידן מימון עוד היה יכול לצמק, אבל החטיא זריקת שבע והמחצית הסתיימה ב-13:15 למכבי ראשון לציון.

בהמשך לסיום המחצית הראשונה, המשיכה מכבי להוליך בפער קטן, אבל יכולת מצוינת של שוער הפועל, אלדר שיקלושי, החזירה לשחקנים של וובה זייקמן את היתרון, שבע דקות לסיום עם 25:27, אבל הצהובים לא נשברו ועם שני שערים של פיליפ מריאן, השוותה את התוצאה חמש דקות לסיום.

 אבל כמו שקורה בהרבה מהמפגשים בשנים האחרונות, דווקא מכבי התעלתה על עצמה כששער של חן בירנבאום, שתי דקות לסיום, העלה את ההפרש לשתיים, 28:30. תוסיפו לזה כמה מהלכי התקפה לא חכמים של הפועל, וקיבלתם ניצחון נוסף של הצהובים - 28:31.

הבקיעו למכבי ראשון לציון: פיליפ מריאן 8, גיל יעקב 5, גל אברהם 4, חן בירנבאום, יואב נאמן ועופר לוזון 3 כל אחד, יוהאן רושקה ודור גבע 2 כל אחד, דניאל פרידמן 1.

הבקיעו להפועל ראשון לציון: גיא כהן ודניס זכארוב 5 כל אחד, יותם טל 4 (2 פנדלים), שחר מיארה 3, אלירן רן, עידן מימון, אייל שור, דמיטרי דרשוק ואמיר לנגליב 2 כל אחד. 

קרדיט: לימור שפיגל YNET


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה