חתוליאו 2012"- תערוכת חתולים בינלאומית"



ראיתם פעם חתול עם פרווה כחלחלה או חתול עם 6 אצבעות וזנב קצר, חתול עם פרווה מתולתלת ? בשבת הקרובה, תחרות לבחירת החתול המושלם.

בתערוכה יוצגו מעל 100 חתולים גזעיים ונדירים מהארץ ומהעולם ומתוכם ייבחר מלך או מלכת היופי של חתולי ישראל. ניתן לראות חתולים נדירים, שמגיעים מחו"ל על מנת לשפוט את התחרות ולפגוש מומחים להתנהגות חתולים ולהתרשם ממגוון אביזרים, צעצועים ושאר המצאות שנועדו לפנק את החתול.

במסגרת התערוכה תתקיים פעילות agility – זהו מסלול משחקים והתעמלות ייחודי, המאפשר לחתול  לפתח מיומנות וזריזות תוך כדי משחק מהנה, הכולל משימות רבות ומשעשעות.

חובבי החתולים שיגיעו לתערוכה, יוכלו לערוך היכרות מעמיקה עם החתולים, ללמוד מקרוב על ההבדלים והיתרונות בזני החתולים השונים, לשוחח עם בעלי בתי גידול שונים בארץ שישתתפו בתערוכה ובתחרויות, לקבל הדרכה מווטרינר מקצועי על אופן שבו צריך לטפל בחתולים ועוד.

בתערוכה יוצגו לרכישה אביזרים מיוחדים המיועדים לחתולים, כגון משחקי  agility לחתול, מזון איכותי, קולרים מיוחדים, תיקים אופנתיים לנשיאת החתולים, שירותים אוטומטיים ועוד.

האירוע, בחסות עמותת NICA  (New Israeli Cat Alliance). , יתקיים ביום בשבת, 22 בדצמבר, בין השעות 10:00 ל- 16:00  במרכז הספורט "נאות שקמה", ברחוב חיים בר-לב 8 בראשון לציון.

שעת ההכרזה על החתולים הזוכים בין 15:00-16:00


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה