כל מה שחשוב לעשות לפני מעבר הדירה

$(function(){setImageBanner('7db6e7ce-4798-4b27-9421-d30f73c1244d','/dyncontent/2024/5/2/8beb9882-e503-4622-a0b8-5e6da7df53d9.gif',17838,'סמי שמעון אייטם כתבה ',525,78,false,42759,'Image','');})

עדכון הכתובת, היפרדות מפריטים שלא נמצאים בשימוש, הפשרת המקפיא והרשימה עוד ארוכה. אלו הדברים שחשוב לזכור לעשות לפני שנפרדים מהדירה ונכנסים לדירה הבאה

Shutterstock

שוב הגיעה השעה לארוז את המיטלטלין, לאתר חברת הובלה ולהיפרד לשלום מהשכנים? אם כך אתם בטח נמצאים בימים אלה בעיצומן של ההכנות למעבר והדבר האחרון שאנחנו רוצים לעשות זה לגזול מזמנכם היקר. עם זאת, הרשו לנו להזמין אתכם להקדיש בדיוק שמונה דקות לקריאת הכתבה שכתבנו במיוחד עבורכם. היא כוללת את כל הדברים שכולנו שוכחים לעשות לפני מעבר דירה ובפירוש יכולה לחסוך מכם לא מעט כאבי ראש ועוגמת נפש. אם כך ללא הקדמות מיותרות נוספות, בואו נצא לדרך!

הזמן המושלם להיפטר מכל מה שלא נמצא בשימוש

יש לכם בגדים שלא לבשתם כבר שנתיים, מכשירים חשמליים שלא ברור מתי הפעלתם אותם בפעם האחרונה או ספרים ישנים שאף פעם לא קראתם וכנראה גם לא תקראו? זה הזמן לרכז את כל הפריטים שהגיע הזמן להיפטר מהם ופשוט להעביר אותם לאלו שישמחו לקבל אותם ולעשות בהם שימוש. על הדרך, תגרמו לכך שעלות ההובלה תהיה נמוכה יותר: אין זה משנה אם מדובר על חברת הובלות ראשון לציון, חולון או נהריה, עובדה ידועה היא שככול שיש פחות פריטים להעביר, כך עלות ההובלה צפויה להיות נמוכה יותר.

נזכרים מראש כדי שחלילה לא נישאר בלי אינטרנט ולו ליום אחד

מומלץ מאוד לעדכן את חברות התקשורת השונות שמספקות לכם שירות בנוגע לכך שאתם עומדים לעבור דירה כחודש אחד לפני יום המעבר. קחו בחשבון שאם תעדכנו את חברות התקשורת באיחור, יתכן בהחלט שתיאלצו לחיות בדירה החדשה במשך תקופה מסוימת ללא אינטרנט, טלפון ו/או כבלים. כמו כן חשוב לעדכן את הבנקים, מערכות המנויים של העיתונים עליהם אתם מנויים, חברות האשראי, חברות הביטוח וכל גורם רלוונטי אחר, בנוגע לכך שאתם עומדים לעבור דירה בטווח של עד שבועיים לפני המעבר.

מצטיידים בארגזים איכותיים בלבד וכמה שיותר זמן מראש

כל חברת הובלות חולון, תשמח לספק לכם כמה ארגזים שרק תבקשו, כל עוד תזכרו לעשות זאת מספיק זמן מראש. ישנם רבים הנוהגים לאסוף ארגזים שהם מוצאים בקרטונייה ליד הסופרמרקט הקרוב לביתם וזה המקום להדגיש שמדובר בטעות שעלולה לעלות לכם ביוקר: לא זו בלבד שארגזי מזון ככול הנראה יקרסו או יתרפקו בידיים של המובילים אלא שבמקרים רבים מדובר בארגזים המכילים ביצי תיקנים שרק ממתינות לבקוע בדירה החדשה. קחו זאת לתשומת ליבכם.

מבצעים מדידות ומונעים הפתעות לא נעימות

כדי למנוע הפתעות לא נעימות, מומלץ מאוד לערוך מדידות בבניין שבו אתם גרים, על מנת לוודא שכל הרהיטים יוכלו לעבור בקלות בדרך החוצה. בדיוק כך חשוב גם לבצע מדידות בבניין החדש ובדירה החדשה. הדבר האחרון שאתם רוצים שיקרה זה שתגלו לתדהמתכם ביום המעבר, שהספה המהממת שלכם לא יכולה לעבור בכניסה לבניין החדש. במקרה עגום שכזה, לא תהיה ברירה אלא לפרק את הספה ולהרכיבה מחדש בדירה או לחילופין להשתמש במנוף. בכל מקרה, מדובר על תוספת לא זניחה בכלל של כסף שתצטרכו לשלם מעבר לסכום שסוכם עליו מראש.  

אחרון חביב (שמשום מה תמיד נשכח מדעת)

לסיום, נמליץ לכם לשים לעצמכם תזכורת שתזכיר לכם כ-24 שעות לפני שמגיעים הסבלים, שהגיע הזמן לפנות את המקרר. לאחר שתפנו את המקר, מומלץ כמובן גם לנקות אתו היטב ואם הצטברה במקפיא שכבת קרח הגונה, זה הזמן להפשיר אותו ויפה שעה אחת קודם.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה