פנינה ניסים קיבלה אות הצטיינות בכנס מד"צים ארצי

$(function(){setImageBanner('88ee590d-3799-42c2-918c-9cf84e0ed7a9','/dyncontent/2024/5/2/8beb9882-e503-4622-a0b8-5e6da7df53d9.gif',17838,'סמי שמעון אייטם כתבה ',525,78,false,53047,'Image','');})

אחרי ארבע שנים של הדרכות נוער ופרויקט ייחודי במינו שנועד להכשיר נערים לקיים מסיבות יום הולדת לילדים ממשפחות מעוטות יכולת, קיבלה התלמידה פנינה ניסים אות הצטיינות בכנס מד"צים ארצי של משרד החינוך

"אי אפשר להתעלות על חיוך של ילד" מספרת פנינה ניסים, תלמידת כיתה י"ב בבית הספר רביבים, שקיבלה לאחרונה אות הצטיינות בכנס מד"צים ארצי של משרד החינוך אחרי שעברו תחת הדרכתה עשרות ילדים ובני ונוער בארבע השנים האחרונות. בשנה האחרונה מובילה פנינה את פרויקט "בלאנס", תוכנית חדשה וייחודית מאוד שמטרתה להכשיר בני נוער מכיתות ט' לקיים מסיבות ימי הולדת לילדים ממשפחות דלות אמצעים. "יש ילדים שההורים שלהם לא יכולים להרשות לעצמם ליצן או מפעיל, אז כאן אנחנו נכנסים לתמונה. ללא כל תמורה אנחנו מביאים איתנו את כל הציוד ועושים שמח לילדים" מסבירה פנינה "השנה אני מדריכה 22 נערים ונערות ושנה הבאה הם יגיעו לבתי הילדים מאופרים כליצנים ויחגגו להם את יום ההולדת, אפשר לומר שאני עכשיו ליצנית ראשית" היא מחייכת בצניעות.

פנינה מספרת כי מניסיונה בהדרכה, היא זיהתה שילדים מתחברים יותר טוב לנוער מאשר למבוגרים "בהתחלה זה ייקח קצת זמן ואולי יהיו כאלה שיתביישו, אבל אחר כך זה ירוץ, אני בטוחה שהפרויקט יצליח".

גם במינהל חברה ונוער במשרד החינוך זיהו את התרומה המשמעותית ומכל הלב של פנינה ובחרו בה למצטיינת ארצית "הטקס היה מרגש מאוד "אני נותנת את הנשמה ואת הלב, אני אוהבת את מה שאני עושה, אני מרגישה שזה ממלא אותי" מספרת פנינה. גם חניכיה מרגישים כך שכן הם מתנדבים לקיים את ימי ההולדת ללא שכר "הם בתוך זה בדיוק כמוני, אני כבר לא יכולה לחכות למסיבת היום הולדת הראשונה. בשנה הבאה אני אמשיך להכשיר עוד מחזור ועוד אחד, מקווה שזה לא ייפסק".

מנהלת אגף נוער וצעירים, דפנה שקורי, בירכה את פנינה על קבלת האות והוסיפה: "פנינה מסמלת את הנוער האיכותי שיש לנו בעיר, ששנה אחר שנה נותן מעצמו ומעביר את זה הלאה. פרויקט "בלאנס" מגלם בתוכו ערכים של נתינה ואחריות חברתית. אני בטוחה שהחניכים תחת הדרכתה של פנינה יגרמו להרבה ילדים לחייך ולצחוק".

 

 

בתמונה: פנינה ניסים במרכז התמונה- יחד עם חניכיה


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה